|
Forum Eerste Wereldoorlog Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Gonslow
|
Geplaatst: 18 Feb 2015 12:50 Onderwerp: 28/02/15 Antwerpen Vosselaar: De Groote Oorlog van de Kleine |
|
|
Muzikale verhalen uit WO 1 in woord en beeld. In een Nederlandstalig totaalprogramma nemen Folgazán en Yves Bondue het publiek mee naar de tijd van WO 1. Hoe hebben onze voorouders als soldaat of burger deze Groote Oorlog beleefd? Wat waren hun angsten, gevoelens en ervaringen als vluchteling, frontsoldaat of burger in bezet gebied? Via muzikale verhalen afgewisseld met woord en beeld krijgt de toeschouwer een verrassende kijk op een fascinerende en boeiende maar ook ellendige periode. De Groote Oorlog van de Kleine Belg is een emotionele, sterk gevarieerde voorstelling van anderhalf uur waarbij de talloze slachtoffers van WO 1 een respectvol en waardig gezicht krijgen.
Zaterdag 28 februari om 20.00 uur in CC Reynaert, Maurits Pottersstraat 1 Vosselaar
www.folgazan.eu |
|
Naar boven |
|
 |
Binkske007 Moderator

Geregistreerd op: 8-4-2008 Berichten: 3976 Woonplaats: Turnhout (België)
|
Geplaatst: 18 Feb 2015 15:01 Onderwerp: |
|
|
Folgazán, als ik me niet vergis heb ze een keertje zien optreden in Ravels, bij de voorstelling van het boek van Baarle over "den draad".
Ik kan ze alleen maar aanbevelen.  _________________ "They shall grow not old, as we that are left grow old"  |
|
Naar boven |
|
 |
|
|