|
Forum Eerste Wereldoorlog Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Lingekopf Bismarck

Geregistreerd op: 19-10-2006 Berichten: 16013 Woonplaats: Binnen de Atlantikwall en 135 km van het WO1-front
|
Geplaatst: 08 Jun 2014 21:40 Onderwerp: Fotogrootte op ImageShack |
|
|
Users die foto's of een avatar plaatsen via Imageshack kunnen voor (soms onaangename) verrassingen komen te staan.
Imageshack hanteert een manier om plaatjes verkleind op een forum oid te plaatsen. In de afgelopen tijd is die formule een paar maal aangepast zonder de gebruiker te waarschuwen.
Het gevolg kan zijn dat al geplaatste plaatjes plotseling veel groter of kleiner kunnen worden weergegeven. Ik heb dat zelf ook al een aantal malen bij de hand gehad. Houd er dus rekening mee dat plaatjes onverwacht een andere grootte kunnen krijgen dan bedoeld!  _________________ "Setzen wir Deutschland, so zu sagen, in den Sattel! Reiten wird es schon können..... "
"Wer den Daumen auf dem Beutel hat, der hat die Macht."
Otto von Bismarck, 1869 |
|
Naar boven |
|
 |
Mirjam Moderator

Geregistreerd op: 5-1-2006 Berichten: 3303 Woonplaats: Hoek van Holland
|
Geplaatst: 09 Jun 2014 11:20 Onderwerp: |
|
|
Moet je dat wel zelf kunnen zien. Mijn avatar was ineens tien keer zo groot, maar bij mij was dat niet zichtbaar, het was dat andere users me er op wezen... _________________ Beware of half truths--yours may be the wrong half
Don't lose your temper--no one else wants it
the reverend Tubby Clayton
http://hvhwo2.wordpress.com/ |
|
Naar boven |
|
 |
|
|