Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Conventie (verdrag) van Kontich

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Overige oorlogstonelen in BelgiŽ Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
VULCANUS

BerichtGeplaatst: 25 Apr 2012 21:01    Onderwerp: Conventie (verdrag) van Kontich Reageer met quote

Bezit er iemand de volledige tekst van de "Conventie (verdrag) van Kontich" waarin de bepalingen staan van de overgave van Antwerpen aan de Duitsers. Hierna begon de terugtocht naar de Yzer.
Of weet iemand hier het fijne van ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Fort 2

BerichtGeplaatst: 29 Jul 2012 16:46    Onderwerp: Reageer met quote

Beste,
Ik heb foto's van volgende versies:
1) een niet getekende Duitse versie, te vinden in het Provinciaal Archief Antwerpen in het fonds PAA3481, map 40.
2) een Nederlandse vertaling : uit het Felixarchief te Antwerpen doos BA 266.
Daar ik niet zo frekwent op dit forum kom ken ik niet de manier waarop ik deze foto's moet aanhechten aan dit bericht, en kan dat op het eerste ook niet vinden.
Stuur me je e-mail adres, en dan stuur ik de foto's rechtstreeks. Voor publicatie dient wel toelating gevraagd aan beide Archieven
mvg
Willy[/list]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Overige oorlogstonelen in BelgiŽ Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: