Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

[TK] boeken

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Vraag en aanbod Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
AOK4

BerichtGeplaatst: 14 Nov 2018 16:30    Onderwerp: [TK] boeken Reageer met quote

Nog een aantal boeken te koop:

* Capitaine G. Goes. Hartmanswillerkopf. Paris, Payot, 1934, 266 p. 17,50 euro

* Général J. Rouquerol. Charleroi Août 1914. Paris, Payot, 1932, 210 p. 15 euro

* Fleury-Lamure. Charleroi. Notes et Impressions. Paris-Nancy, Berger-Levrault, 1916, 96 p. 10 euro

* 2 boeken van Markus Klauer: Die Höhe Toter Mann en Die Höhe 304 met de bijhorende kaarten. 40 euro voor de 2

* Bei Flitsch und am Grappa. Die Möglichkeiten größerer Erfolge da und dort. Notwendige Klarstellungen der beteiligten Divisionäre und des Generalstabschefs der Heeresgruppe FM. v. Conrad. Wien, 1927, 64 p. 15 euro

Verzendingskosten volgens DPD (4 € naar een DPD-punt in België of 6 € naar uw adres - 7 € naar een DPD-punt in Nederland of 10 € naar uw adres). Gratis verzending vanaf 60 €.
Natuurlijk kan u ook één van mijn andere uitgaves erbij bestellen (zie daarvoor www.aok4.be).
Bij aankoop van meerdere zaken, ben ik altijd bereid om nog wat te onderhandelen over de prijs.
Indien vragen, stuur me gerust een e-mail. Ik kan eventueel foto's of extra uitleg bezorgen indien gewenst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
AOK4

BerichtGeplaatst: 15 Nov 2018 19:24    Onderwerp: Reageer met quote

En nog wat:
* Helen McPhail. The Long Silence. Civilian Life under the German Occupation of Northern France, 1914-1918. London-New York, 2001, 235 p.

* George I. Gay. Public Relations of the Commission for Relief in Belgium. Documents. Vol I & II. Stanford University, 1929, 606 & 539 p. met daarbij: George I. Gay. The Commission for Relief in Belgium. Statistical Review of Relief Operations. Stanford University, 1925, 439 p. 55 euro voor de 3 boeken (standaardwerk over de CRB en zijn activiteiten)

* Fernand Passelecq. Déportation et Travail Forcé des ouvriers et de la population civile de la Belgique occupée. Paris - New Haven, 1928, 491 p. 50 euro (standaardwerk over dit thema)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Vraag en aanbod Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: