|
Forum Eerste Wereldoorlog Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
JAFMP
Geregistreerd op: 6-3-2018 Berichten: 4 Woonplaats: Waalwijk, Nederland
|
Geplaatst: 23 Mrt 2018 9:45 Onderwerp: Even voorstellen |
|
|
Hallo allemaal, ik wil mij op deze manier even voorstellen als nieuw forum lid. Momenteel verzamel ik helmen uit de 1e wereldoorlog en daar ligt ook mijn interesse. Ik weet even zo niet wat ik verder moet schrijven maar als jullie vragen hebben, stellen ze gerust. Ik heb wel meteen een vraag over een Adrian met gezichtsbescherming die ik onlangs gekocht heb, en wil daar meer over weten. Ik zal deze vraag even bij het juiste onderwerp zetten.
Gr JAFMP |
|
Naar boven |
|
 |
Binkske007 Moderator

Geregistreerd op: 8-4-2008 Berichten: 3753 Woonplaats: Turnhout (België)
|
Geplaatst: 23 Mrt 2018 17:23 Onderwerp: |
|
|
Van harte welkom.  _________________ "They shall grow not old, as we that are left grow old"  |
|
Naar boven |
|
 |
coert65

Geregistreerd op: 10-2-2017 Berichten: 69 Woonplaats: Puttershoek, Nederland.
|
Geplaatst: 24 Mrt 2018 5:08 Onderwerp: |
|
|
Welkom hier!
Ook ik verzamel over het algemeen helmen uit WO1, maar ook ander klein materiaal. Ik ben benieuwd naar je foto van je verzameling, en die Adrian met gezichtsbescherming. Mijn verzameling kun je bekijken in het verzamel-topic hier, plaats de jouwe er ook als je wilt.
Veel plezier op het forum!
Coert  |
|
Naar boven |
|
 |
Pegoud Moderator

|
Geplaatst: 24 Mrt 2018 10:29 Onderwerp: |
|
|
Welkom JAFMP en veel plezier hier!
Gr P _________________ Wie achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront. |
|
Naar boven |
|
 |
|
|