Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Sneukeltoer 'In het wiel van Den Grooten oorlog'

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Herdenkingen en Maandagenda Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Twoine

BerichtGeplaatst: 12 Aug 2014 13:23    Onderwerp: Sneukeltoer 'In het wiel van Den Grooten oorlog' Reageer met quote

Dag iedereen,

Op 7/9/'14 organiseer ik samen met enkele collega's een sneukeltoer ten voordele van vzw Den Dries, een voorziening voor personen met een verstandelijke beperking in Evergem.

Onze sneukeltoer heeft als thema WO1. We fietsen van Evergem, via Wippelgem, Kluizen naar Ertvelde en keren terug via Tervenen en Sleidinge.

Vooral in Ertvelde hebben we al enkele 'bezienswaardigheden' die te maken hebben met de grote oorlog. Nu zouden we op de route van en naar Ertvelde echter ook nog het ťťn en het ander willen tonen rond WO1, om te kunnen verwerken in een soort fotozoektocht. (Denk aan gebouwen, monumenten, personen, interessante weetjes, ... die te maken hebben met WO1)

Zijn hier personen op dit forum aanwezig die veel over WO1 in de streek 'groot Evergem' kennen en ons willen helpen? Laat hier gerust iets achter of stuur een privť berichtje!

Alvast bedankt!!

Mvg,

Toon

(Ps: ik hoop dat ik met mijn vraag een beetje in het juiste gedeelte van dit forum zit. Indien niet, kunnen de moderators mijn vraag eventueel verplaatsen naar het juiste gedeelte.)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Herdenkingen en Maandagenda Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: