Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Duits gangenstelsel ontdekt te Zonnebeke
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> WO1 in het nieuws Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Richard

BerichtGeplaatst: 14 Sep 2009 0:26    Onderwerp: Reageer met quote

Binkske007 @ 25 Aug 2009 8:56 schreef:
Even ter verduidelijking :
Ik heb vooraf even gepraat met Franky Bostyn en hij vroeg om even te wachten met ze op het forum te zetten tot de opgravingen achter de rug waren

Wat was nou eigenlijk het probleem? Als er ergens in de Westhoek een opgraving is waar het MMP niets mee te maken heeft, dat trekken ze dat maar al te graag naar zich toe met allerlei commentaar in diverse media. Ik kan me niet voorstellen dat ze nu ze zelf een kleinigheidje hebben, ze moeilijk doen. Dat soort dubbele moraal verwacht ik niet van een dergelijk museum, zeker niet na deze zelf georganiseerde openbare show met leuke vondsten zoals geconserveerd hout en enkele weinig opzienbare bijvondsten.

Van een dergelijk ADHD-museum verwachtte ik eigenlijk dat ze op een andere manier snelle publicatie van hun ontdekkingen zouden verwelkomen en zeker niet zouden tegenwerken.

Daar komt nog eens bij dat ze geen poot hebben om op te staan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> WO1 in het nieuws Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: